Kısıtlı zaman nedeniyle 3D Programda (3Ds Max) bölümleri tam olarak işlemek için zamanımız olmadığında, sıkışıklığımızı gidermek için bu yönteme başvurabiliyoruz.
Bu yöntem, sadece kesilen bölümün iç mekânsal bilgilerini değil, aynı zamanda iç mekânları aydınlatmak istenilen mimari detaylarıda kapsar.
Bu tekniği kullanırken ışığın hangi yönden geldiğini ve farklı yüzeylerden nasıl çıkacağını düşünmek çok önemlidir. Işığı daha bulanık, çok az sert gölge çizgileri, yumuşak gölgeler gibi ele almak doğru görünüyor.
Ayrıca tavan spot vb ışıklarıda es geçmemelisiniz...
Eğitim Videosu :
NOT:
Ölçeklendirme konusunda bu videomuzda ölçekleme açıklanmıyor, ancak tipik olarak farkındalaştırıyoruz.. Photoshop'ta ölçeklendirme için CAD veya 3D Model programınızdan referans bir nesne belirleyerek ölçünüzü tutturabilirsiniz.
Çizgi çalışmamız ise Photoshop'ta yer almaktadır. Daha temiz hat çalışması için, Daha farklı yöntemlerde kullanmanız mümkündür. Şahsen, bunun gerekli olduğunu düşünmüyorum. Çalışmanız doğru bir şekilde ve Photoshop'ta yeterince yüksek bir çözünürlükte yapılmışsa, zaten çizgileriniz yeterince keskin görünecektir.
Orjinal dışa aktarılmış görselimiz, ayrıca farklı renklerde bir çalışma ile de harika sonuçlar alabilirsiiniz...
Pixel Art CHIEF Hizmet Sözlesmemizde bulunan Hizmet Sartlari, Gizlilik Politikasi, Güvenilirlik ve Felsefemizi asagidaki linklerden okuyabilir. Hakkimizda bilgiye sahip olabilirsiniz.
Art CHIEF olarak; proje gelistirme ve yönetme, modern yapilanma konusunda uluslararasi anlamda kurumsallasmis bir kurulus olma yolunda ilerlemeyi hedeflemekteyiz...